BBM3410/18 : siapa tangan/otak kreatif

BBM3410 : Siapa tangan/otak kreatif

TANGAN/OTAK KREATIF



Assalamualaikum....
Nama diberi Siti Nor Fatihah Binti Md Zain, lahir pada 23 Mei 1995, melanjutkan pelajaran di Unversiti Putra Malaysia pada tahun 2015 sekarang berada pada tahun akhir untuk menamatkan Bacelor Sastera ( Bahasa dan Linguistik Melayu). Saya anak ke 8 dari 10 orang adik beradik.  Apa yang menarik mengenai diri saya???  saya jenis seorang yang suka bersukan, sukan yang paling saya minat adalah softball, minat ni sejak dari sekolah menengah lagi sampai laa sekarang pernah wakil daerah dan negeri semasa di sekolah menengah. Minat softball tidak berhenti setakat sekolah menegah sahaja tetapi sehingga saya berada di Universiti Putra Malaysia (UPM), pernah mewakili kolej dan mewakili untuk pasukan softball UPM juga. Selain itu, saya juga seorang yang suka berfikiran kreatif dan suka melakukkan perkara yang kreatif contohnya saya suka melakukan 'diy' projek seperti 'flower buquet' , kitar semula bahan terpakai menjadi benda baru seperti hiasan. Bukan itu sahaja saya juga suka memasak, lebih-lebih lagi membuat kek dan biskut, inilah minat saya dan mempunyai impian untuk memiliki sebuah cafe atau kedai kek



Comments