BBM3410/18 : anugerah


kBBM3410/18 : Anugerah siswa Bakti


Assalamualikum....
hari ni nak cerita laa sikit...soal pencapaian aku, walaupun tidak seberapa katakan...
tapi alhamdulillah merasa laa jugak kan....

Alhamdulillah rezeki aku semesta lepas iaitu semesta 6 aku telah diberi anugerah iaitu Anugerah Siswa Bakti aku diberi anugerah ini kerana aktif terlibat dalam sukan, iaitu dengan mewakili sukan bagi kolej aku iaitu kolej 16,pelbagai sukan aku sertai seperti softball, bola tampar dan badminton. Aku bukan sahaja mewakili kolej tetapi pernah juga mewakili Universiti Putra Malaysia (UPM) bagi sukan softball. Selain aku ramai lagi yang menerima anugerah ini, maklum laa kami dah tahun akhir jadi kami kira diberi penghargaan kerana mewakili kolej. Aku amat bersyukur dan berterima kasih kerana diberi peluang merasa jugak laa memegang trofi anugerah. mungkin bagi orang lain, alahh... anugerah biasa je tu kan... bagi aku walaupun itu biasa tapi bermakna kerana itu adalah penghargaan kerana aku sekurang-kurangnya telah memberi sumbangan kepada kolej sepanjang aku menjadi pelajar dan menetap dikolej 16 selama aku melanjutkan pelajaran di UPM ni...jadi hargai laa apa-apa yang kita dapat kerana tu adalah usaha kita sendiri kan....jangan harapkan dapat anugerah yang besar-besar dan tinggi je tau....

 Acah-acah sikit hihihi

Ayu sikit laa...sikit jeee

Comments