BBM3410/18 : 10 keping gambar cerita cuti 'mid sem'

BBM3410/18 : 10 keping gambar cerita cuti 'mid sem'

Assalamualaikum..
yeayyyyyyy cuti mid sem....seminggu pulak tu kan...hari selasa cuti perayaan Deepavali pula...beria macam laa macam aku berayakan haha...


tapi...






mmmm cuti-cuti jugak tapi ada tugasan dari prof macam biasalah aku kena redha gitu bab kata prof kan....jadi redha laa...


ok tugasan cuti mid sem ni aku kena ambil gambar sebanyak 10 keping tidak kiralah gambar apa pun tetapi yang elok laa kan maklum laa nak dapat markah lebih ni kena usaha laa kan...oke gambar yang diambil tu perlu di muat naikkan dalam Istagram dan perlu meletakkkan # telah prof arahkan yang paling penting #Kampungku, gambar pula tidak boleh di muat naik secara 10 keping sekali gus maknanya pandai-pandai laa...


tapi...
masalahnya aku tak balik kampung cuti ni, nampak gaya merayau laa aku untuk gambar dan tugasan ni tapi merayau bersebab laa kan...merayau ke???? bukan berkunjug ke tempat menarik laa kan untuk dapatkan gambar yang cantik... Alahamdulillah aku dapat sempurnakan tugasan kali ni dan moga-moga dapat markah lebih ya prof hihihi...  dibawah ni antara gambar yang telah aku ambil.





















Twitter minggu ini 





Comments

Post a Comment