BBM3410/18 : syoknya convo

BBM3410/18 : syoknya convo

Assalamualaikum....

Minggu ni minggu cuti pertengahan sem dan minggu ni juga berlangsung Konvokesyen ke- 42 (2018) Universiti Putra Malaysia pada 27 hingga 30 Oktober 2018 bertempat di Pusat Kebudayaan dan Kesenian Sultan Salahuddin Abdul Aziz. Seramai 6,973 graduan pelbagai program pengajian yang menerima ijazah dan diploma. Daripada jumalah itu, 630 orang yang menerima ijazah doktor falsafah (PhD), ijazah sarjana seramai 1751 orang, ijazah sarjana muda seramai 3970 orang dan diploma seramai 622 orang. Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang juga Canselor UPM berkenan berangkat ke sesi pertama majlis tersebut bagi mengurniakan PhD, ijazah sarjana, ijazah sarjana muda dan diploma kepada para graduan yang terlibat....

Dalam kemeriahan suasana konvo ni kan aku nak kongsi la sedikit cerita yang aku menghadiri atau meraikan senior dan sebagai kakak aku la di UPM ni nak cakap kawan tu macam tak sesuai sebab dia lebih tua dari aku hihihi...

Aku tumpang gembira untuk dia sebab selamat tamatkan ijazah dan sekarang dah mula memasuki alam baru iaitu alam pekerjaan. tahniah Kak Intan (nama pendek) sekarang dia dah convo insyaAllah tahun depan aku pula yang memakai jubah convo hihi...doakan aku ya....

haa ni lah dia kak intan cantikk kan...bunga tu guna coklat tu aku gubah sendiri yaa hihi...nati belh tengok di blog aku ni perihal bunga konvo.


 kak intan bersama ibu dan ayah dia yang datang jauh dari Kelantan


haa ni gambar aku dengan dia laa kan...mesti ada hihi

oke acah-acah cantik gitu hihi...walaupun panas nikmati jela demi gambar yang cantik gituuuu....

Comments